نقش پروژکتور ها در برج های نوری

يکشنبه 15 مرداد 1402
9:44
رضا بانی

نصب ساختمان بلند نوری یک کدام از عمده ترین فرایند فعال‌سازی و طراحی دکل فروغ است. روش نصب ساختمان بلند نوری هم با یکدیگر متمایز است. مثلا اکثر اوقات از فونداسیون های پیش ساخته سود کرده میگردد. اکثر زمان ها فونداسیون را در منطقه پروژه برای نصب فراهم می نمایند. برخی از این دکل ها در بلندی ها تا ۹ متر ساخت‌و‌ساز و ساخته میگردند که به صورت اثبات پیاده سازی و فعال‌ساز‌ی میگردند.

امکانات برج نوری

موتور برق

عمده ترین قطعه ای است که در دکل ها جانور میباشد. در واقعیت انرژی کافی جهت هواخواهی فروغ پروژکتورها بوسیله موتور برق جاری ساختن می‌گیرد. قدرت موتور برق هم مبتنی بر نیاز دکل به برق مشخص و معلوم میگردد. همواره بکارگیری الکتروموتور های ۱ فاز و ۳ فاز رایج است.

•پروژکتور cob

آنچه که سبب ساز نوردهی این دکل ها می گردد پروژکتور است. شمار آن را می اقتدار بر طبق نیاز محوطه بیشتر نمود. این تعداد حدودا تا ۳۶ عدد هم قابل ارتقا هستند. نوروفروغ پروژکتور ها همواره به رنگ سپید است و تعمیر و تغییر دادن آن به سادگی شکل می‌گیرد.

پروژکتور هایی که تا به اکنون در ساخت‌و‌ساز ساختمان بلند های نور بکار برده می گردیده از حیث قابلیت و امکان نوردهی و مقدار مصرف انرژی تمایزاتی داشته اند. کلاً پروژکتور های بکار برده گردیده را در دو تیم خیاری و معدود مصرف می اقتدار مجموعه بندی کرد.



[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مروری بر دانشنامه برج نوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]