کاربرد نقشه ی برج نوری

چهارشنبه 11 مرداد 1402
22:24
رضا بانی

اندازه دهانه زیر و دهانه بالای ساختمان بلند :

اندازه پایینی ساختمان بلند در قطعه اولیه پایینی و اندازه دهانه بالا در بالاترین قطعه ساختمان بلند بسیار اصلی میباشد و یک دلیل اصلی در گزینش وزن بنا میباشد . در ساختمان بلند های نوری دستی این مقادیر کوچکتر و در ساختمان بلند نوری برقی به جهت جاگذاری الکتروموتور و گیربکس در بنا این مقادیر فراتر در حیث گرفته می گردد . به صورت تمام هر چه طول آخری بنا ساختمان بلند فراتر باشد ، این مقادیر بیشتر در حیث گرفته می‌گردد تا استقامت بالاتری را داشته باشد . برعکس این مورد هم درستی می نماید .

ضخامت ورق فولادی هر مورد از قطعات :

ضخامت ورق فولادی در هرمورد از قطعات این دکل لامپ میتواند گوناگون باشد . این ضابطه وجود دارااست که هر چه بنا بزرگتر باشد ، ضخامت قطعات به ترتیب کلفت خیس می‌شود و این ارتقاء ضخامت در قطعات پایینی کلفت خیس و در قطعات فراتر ، نازکتر میباشد . دست کم معیار ضخامت در لحاظ گرفته گردیده در برجهای نوری ، ورق 3 ملیمتری میباشد و تا طول 15 متر در ساختمان بلند های دستی از این ضخامت به کار گیری می‌گردد . واحد سنجش ضخامت قطعات بسته به خصوصیات فنی ساختمان بلند نوری اعلام گردیده از سمت صاحبکار داراست .

بعد ها بیس پلیت و ضخامت آن :

بعدها بیس پلیت به مقدار دهانه زیر ساختمان بلند و طول آحاد ساختمان بلند دارااست و ضخامت آن نیز به طول و وزن ساختمان بلند بستگی داراست . بیس پلیت یکی قطعات بسیار اصلی در ساختمان بلند نوری میباشد که رابطه بی واسطه با استقامت و ایمنی ساختمان بلند نوری خواهد داشت .

تعداد ، بعدها و جاگذاری رخنه‌ های بیس پلیت :

تعداد شکاف های بیس پلیت به تعداد بولتهای لازم در فونداسیون برج نوری بستگی داراست و ضخامت آن هم به اندازه بولتهای لازم به ساختمان بلند مربوطه . در واقع هرچه ساختمان بلند مرتفع خیس باشد ، تعداد بولتها و همچنین رخنه‌ های بیس پلیت بیشتر و اندازه آن گشادتر خواهد بود .

نقشه ساختمان بلند نوری

نقشه ساختمان بلند چیست و مشمول چه مورد‌هایی میباشد؟ اولی مرحله پیش‌‌ از ایجاد بنا، پیاده سازی نقشه بوده و دربرگیرنده اندازه‌های ظریف و ریز قطعات، تعداد و اشکال تجهیزات میباشد. نقشه در بیشتر تایم ها از سمت صاحبکار برای ساخت و ساز‌کننده و پیمانکار پیامبر میگردد. نقشه‌هایی که ارسال می‌گردد در برخی مواقع دارنده خللهای فنی متعددی میباشد. یکی‌از مواقعی که به صاحبکار هزینه بیهوده‌ای، زور خواهد کرد همین پیاده سازی غیر اصولی میباشد



[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مروری بر دانشنامه برج نوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]