نقش موتور گیربکس و سیم بکسل در نصب برج های نوری

يکشنبه 8 مرداد 1402
9:14
رضا بانی

ساختار سیستم بالا بر ساختمان بلند نوروفروغ (سبد متحرک)

برای سهولت در جابه‌جایی سبد مجهز به پروژکتور Led و دوربین و اسباب و اثاث و سنسورهای مو جود در ساختمان بلند‌های نور و روشنایی و ایفا عملیات حفظ و تعمیرات از سبدهای متحرک استعمال می گردد. سبد در راستای عمود و به‌موازات دکل ساختمان بلند نور و روشنایی جابه‌جا می‌گردد. این سبدها دارنده اجزای تحت میباشند.

سیم بکسل

سیم بکسل از سه قسمت اساسی مغزی، استرند و مفتول ساخته می گردد. کالا مفتول اکثر اوقات از فولاد سوای کشش، فولاد گالوانیزه و فولاد استیل میباشد. چنانچه سیم بکسل در معرض رطوبت یا این که حرارت بالا قرار داشته باشد، فولاد گالوانیزه و فولاد استیل مقاومت بیشتری دارا هستند.

گیربکس

برای انجام نیرو به سیم بکسل جهت جابه‌جایی سیستم بالا بر سبد (هد) ساختمان بلند فروغ و روشنایی از گیربکس به کارگیری میگردد. نیروی ایفا‌گردیده به گیربکس می تواند بوسیله الکتروموتور صنعتی یا این که نیروی انسانی تأمین خواهد شد.

موتور الکترونیکی

این دستگاه که در صنعت های با اسم الکتروموتور نیز شناخته می‌گردد، جریان الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌نماید. این موتورهای الکتریکی ممکن میباشد از نوع جریان متناوب (AC) یا این که جریان بی واسطه (DC) باشند.

موتور گیربکسی

موتور گیربکسی از یک موتور الکتریکی با جریان متناوب یا این که بی واسطه و یک گیربکس تشکیل شده میباشد. براین اساس با به کارگیری از این دستگاه برای جابه‌جایی هد، دیگر نیازی به استعمال غیروابسته از گیربکس و موتور الکترونیکی ندارید.

برج نوری



[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مروری بر دانشنامه برج نوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]