اهمیت رطوبت هوا در نصب برج های نوری

يکشنبه 18 تير 1402
12:23
رضا بانی

روش مونتاژ ساختمان بلند نوری

بعداز فراهم سازی همه قطعات ساختمان بلند نوری دفعه به مونتاژ آن میرسد برای مونتاژ ساختمان بلند نوری بایستی مراحل تحت ایفا خواهد شد.

اگر که برای نصب ساختمان بلند نوری از فونداسیون ریختگی به کارگیری شود، در وضعیت بی آلایش می بایست حدودا 20 تا 30 روز گذشته از نصب، عملیات حفر گودی متناسب با ساختمان بلند و عملیات آرماتوربندی و بتن ریزی اجرا خواهد شد. بولت ها با اعتنا به الگوی خاص در فونداسیون قرار میگیرند تا در طی نصب ساختمان بلند نوری با به کارگیری از مهره های منحصر، به اساس ساختمان بلند نوری متصل گردد. بعد از کم آب شدن بتن فونداسیون، قطعات متعدد ساختمان بلند نوری از کارگاه به محل اجرای پروژه منتقل می‌گردد. قطعات متعدد با به کار گیری از جرثقیل و با پژوهش ظریف ناظران، به شیوه اورلپ بر روی هم سوار میگردد. بعد از آن مجموع بنا بوسیله جرثقیل در محل نصب قرار داده گردیده و بولت ها با به کار گیری از مهره های منحصر، ساختمان بلند نوری را در مکان خویش فیکس می نماید. بعد از آن عملیات نصب بقیه بخش ها صورت گرفته و آن گاه سیستم برق ساختمان بلند روشنایی کامل شدن می‌شود.

پوشش ساختمان بلند نوری

برای دفاع از زنگ زدگی ویا خوردگی ، ساختمان بلند فروغ و روشنایی معمولاً به دو شیوه پوشش داده می گردند: 1- پوشش گالوانیزه گرم 2- پوشش رنگ صنعتی ، که برای تعیین هریک از این پوشش ها ، باید به پارامترهای پایین دقت داشت :

وضعیت آب و هوایی حیطه نصب به حیث رطوبت

معماری محل نصب

هزینه

قطعات ساختمان بلند نوری:

شیت بیس پلیت

یکی‌از قطعات اصلی در دکل نوری شیت بیس پلیت میباشد که با ایمنی و استقامت دکل نوری رابطه مستقیمی دارااست. در واقع دکل نوری از روش بیس پلیت به زمین متصل و سفت می شود. هرچقدر دکل نوری مرتفع‌خیس باشد، شکاف‌های بیس پلیت و اندازه آن و تعداد بولت‌ها و مهره‌ها بیشتر میباشد.

اساس یک‌سری وجهی

بدنه دکل نوری مانند دکل دوربین به طور چندین وجهی از فلز ساخته و قطعات متفاوت آن به طور همپوشانی مونتاژ میشوند. سطح فرنگی ساختمان بلند در مناطقی که رطوبت بالا دارااست توسط ورق‌های گالوانیزه گرم جهت خودداری از زنگ زدگی مراقبت و در بخشها کم آب از ورق پلی اورتان نگهداری می شود.

میله برق گیر، صاعقه گیر

در تشکیل داد ساختمان بلند نوری برای نگهبانی امنیت و حفظ از امکانات الکتریکی آن در قبال واکنش صاعقه از میله‌های صاعقه گیر به کار گیری می‌گردد. این میله‌ها که یکی قطعات تشکیل دهنده ساختمان بلند نوری می‌باشند در واقعیت سیستم حفاظتی ضد جریان الکتریسیته می باشند و بنا را از مخاطرات حریق سوزی و ضربات صاعقه در مدد نگه میدارد.

برج نوری


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مروری بر دانشنامه برج نوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]