پرس کردن قطعات در ساخت برج های نوری

شنبه 17 تير 1402
9:20
رضا بانی

ایجاد ساختمان بلند های نوری در ارتفاعات میان 9 تا 40 متر ارتفاع ساخت‌و‌ساز می‌شوند . روش ساخت و ساز آنان به طور تکه های 6 متری میباشد که در هنگام نصب به طور اورلپ ( در هم رفتگی ) و با ساخت فشار مونتاژ می گردد . پوشش این بنا پوشیده گردیده از گالوانیزه گرم با ضخامت 80 میکرون میباشد که استحکام بالایی در قبال حالت جوی بار نامناسب ساخت می نماید .

فرایند نصب ساختمان بلند نوری

تیفور:

ساختمان بلند نوری تشکیل‌شده از قطعات 6 متری میباشد که به محل نصب ارسال می‌گردد، او‌لین مرحله‌ای که نصاب اجرا میدهد، درهم کردن و پرس کردن قطعات میباشد که به آن تیفور کردن می گویند و در متراژهای نادر با استعمال از امکانات دستی، در ارتفاعات بالا توسط لودر جاری ساختن میگردد. به‌طوری‌ که یک طرف ساختمان بلند را به نقطه‌ای سفت توکل داده و از طرف دیگر با فشار لودر قطعات را تودر تو پرس می‌نمایند. ولی در حیث داشته باشید که ممکن میباشد شیوه نصب ساختمان بلند، در اشکال دکل ها مشابهه هم نیز باشند.

نصب وینچ

مرحله آتی برای روش نصب ساختمان بلند نوری، نصب وینچ میباشد. پس از تیفور کردن دفعه به نصب سیستم پاداش آسانسور می رسد. دکل نوروروشنایی به دو وضعیت دستی و برقی ساخت گردیده است و برای طول 6 تا 15 متر ساخته میشود که در غایت می‌قدرت 6 پروژکتور (projector) روی هد آنها نصب کرد. در‌این ساختمان بلند‌ها یک وینچ دستی هندلی در محل روزنه ساختمان بلند نصب میگردد که با چرخش تیم هندل وینچ دستی سیم بکسل، منجر به تکان در آوردن هد نگهدارنده به سمت بالا و تحت می گردد. در ساختمان بلند‌های فراتر از 15 متر از الکتروموتور و گیربکس برقی جهت به جنبش در آوردن هد استعمال می شود. تعداد پروژکتورهای 8 تا 16 عدد روی هد این ساختمان بلند‌ها قابل نصب خواهد بود.

برج نوری



[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مروری بر دانشنامه برج نوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]